پوشش سلولزی و رنگ آمیزی ساختمان

تولید و اجرای پوشش سلولزی داخل ساختمان رنگ چرم و مولتی کالر

پوشش سلولزی و رنگ آمیزی ساختمان

تولید و اجرای پوشش سلولزی داخل ساختمان رنگ چرم و مولتی کالر

راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب

نتیجه تصویری برای دستگاه تصفیه آب

آب مهم ترین نیاز بدن انسان است و در تمام روند حیاتی بدن دخیل است و بدون آن نمی توان حتی برای چند روز زنده ماند . آب دمای بدن را کنترل کرده و سموم بدن را از طرق مختلف مثل عرق کردن دفع می کند . در صورت نرسیدن مقدار کافی آب به بدن دچار عوارضی چون غلظت خون ، خشکی پوست ،تغییرات ذهنی و فیزیکی ،اخلال در کار قلب و ... می شود . 

بدن انسان همواره در حال از دست دادن آب به روش های مختلف است و برای جبران آن باید آب بنوشد زیرا تمام فعالییت های بدن به آب وابسته است . اما این آب باید سالم باشد در غیر این صورت آسیب های جدی به بدن انسان می زند و بیماری های مختلفی مانند وبا ، تیفوئید ، بیماری های کلیوی ، اسهال ، سرطان ، ناراحتی عصبی و ... می شود . گرچه آب شهری تصفیه شده است اما در آن کلر ، ذرات میکروسکوپی و املاح لوله مسیر عبور آن نیز وجود دارد و در دراز مدت می تواند آسیب های جدی وارد کند . 
آب برای مصارف دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله مهم ترین آن ها شستشو می باشد . دست ها در طول روز در معرض آلودگی قرار می گیرند و در صورت پاکسازی نشدن با آب سالم و بدون میکروب می تواند باعث بیماری های مختلف شود . از میان 200 لیتر آب مصرفی روزانه هر شخص فقط 2 لیتر آن مربوط به مصرف خوراکی می باشد و بقیه ی آن برای شستشو و استحمام استفاده می شود .


تصفیه آب

تصفیه آب از مهم ترین کارهایی است که امروزه و با توجه به وجود املاح و جرم هایی که در آن وجود دارد انجا می شود . این تصفیه می تواند برای تمام مصارف به طور یکسان انجام شود اما نیازی به این کار نیست زیرا کیفیت آب موجود برای شستشو و استحمام مناسب است . به طور کلی در هر ساختمان آب برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که هر مورد را بر حسب نیاز آن تصفیه می کنند مانند :
•    آب شرب :
املاح سنگین ، کلر ، زنگ لوله و ... موجود در آب باعث بیماری می شود .
•    شستشو :
ناخالصی موجود در آب باعث کاهش کارآمدی برای شستشو و پاک کردن می شود .
•    استحمام :
کلر برای پوست و مو ضرر دارد .
•    سیستم گرمایش و سرمایش :
املاح موجود در آب باعث ایجاد رسوب در لوله های سیستم می شود و به همین دلیل طول عمر آن را کاهش می دهد .

خرید دستگاه تصفیه آب

برای تصفیه آب احتیاج به یک دستگاه تصفیه آب مناسب است . می توان این دستگاه را برای یک ساختمان به صورت مرکزی قرار داد تا هم برای کل واحد ها آب را تصفیه کند و هم متناسب با تمام نیاز ها از جمله شرب که در این صورت باید به بهترین شکل ممکن انجام شود . این کار هزینه ی زیادی دارد ( برای راه اندازی و نگه داری ) زیرا باید دستگاه دقیقی برای این موضوع نصب شود که گران بوده و همچنین مصرف آب آن بالا می باشد . 
پس بهتر است یک دستگاه متناسب با محلی که آب برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود خریداری و نصب شود و از دستگاه های ساده تر برای تصفیه ی کلی ساختمان استفاده شود تا املاح موجود در آن باعث آسیب به پوست هنگام استحمام و آسیب به دستگاه های مختلف مثل ماشین لباس شویی و ظرف شویی و ... نشود .

بهترین نوع دستگاه های تصفیه آب کدام ها هستند ؟

یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار ایران ، دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس می باشد . این نوع دستگاه های تصفیه آب می توانند تمامی مشکلات موجود در آب را برطرف نمایند . در روش اسمز معکوس فیلتر های موجود در دستگاه ناخالصی های مضر آب را گرفته و آبی با کیفیت بالا را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.