پوشش سلولزی و رنگ آمیزی ساختمان

تولید و اجرای پوشش سلولزی داخل ساختمان رنگ چرم و مولتی کالر

پوشش سلولزی و رنگ آمیزی ساختمان

تولید و اجرای پوشش سلولزی داخل ساختمان رنگ چرم و مولتی کالر

بهترین رنگ برای مطب پزشک ( نقاشی ساختمان )

دکور مطب دکتر کار جالب و خلاقانه ای است که نیاز به هزینه انچنانی هم ندارد.

دکور کردن مطب پزشک  بصورت گرم و دلباز و باکلاس و فریبنده بهترین راه برای ایجاد ارتباط و سازگار با بیمارانو ایجاد یک تصویر معتبر حرفه ای پزشکی است.

 

هر کس که اتاق انتظار یک پزشک را تجربه کرده باشد می داند که می تواند یک محل پر تنش باشد.

دکور مطب توسط کارهای هنری ، عکس ، رنگهای ارامش دهنده، مبلمان راحت می تواند باعث

ارامش  خاطر مراجعه کنندگان شود.اشیا و وسایل جذاب و جلب توجه کننده مثل آکواریوم و گیاهان نیز می تواند باعث ارامش بیمار و پرتی حواسش از درد خود شود.

اگر شما مسئول دکور  دفتر یک پزشک هستید و اگر شما به دنبال ایده های خلاقانه دکوراسیون داخلی که قابل تصور ، موثر و با هزینه معقول باشد هستید بهتر است 7 نکته زیر را بخوانید شاید تدوینگر و  آغازگر طوفان ذهن شما شود برای  کمک به دکور یک مطب پزشک

1-     قبل از عهده دار شدن پروژع مطب یک دکتر ، لازم است درک صحیح و شفافی از نوع خدمات پزشکی که در این مطب انجام می شود بدست آورید . بطور ایده آل دکور باید بازتاب اصل مراجعه کنندگان باشد.برای مثال مطب پزشک اطفال می تواند شامل اسباب بازی ، وسایل متحرک جذاب ، میز بازی، دیوار نقاشی رنگی، برنامه های تلویزیونی و کارتون و چیزهای دیگر که باعث سرگرمی کودکان می گردد.کسی که چنین مطبی را طراحی می کند باید کاملا توجیه شده باشد یک محل خصوصی را برای مادران نوزاد دار در نظر بگیرد.

2-     یک ایده جالب برای دکور مطب یا اتاق انتظار انتخاب  آثار هنری است که علایق ، تفریحات و دید دکتر اصلی  را منعکس می کند. این ارتباطات شخصی می تواند باعث ایجاد یک زنگ آهنگ بسیار زیبا و عالی برای این وتحد پزشکی شود. یا بطور مثال اگر پزشک در مسابقات قایقرانی شرکت می کند می توانید دیوار ها را عکس هایی از قابق او یا مدل های مختلف قایق و کشتی تزئین کنید.و یا اگر دکتر به پرورش گیاهان علاقمند است می توانید از عکسهای گلدار استفاده کنید و مطب را با همه گلهای زنده ارکیده بیارایید. اگر دکتر ار فیلمهای کلاسیک لذت می برد می توانید دیوارها را با پوستر آن فیلمها تزیین کنید .این نکات  زندگی شخصی می تواند منجر به مکالمات کوتاه گردد . یک دکور خاص ، تک و شخصی می تواند به بیمار برای ارتباط با پزشک در سطحی عمیق تر کمک کند.

3-     تزیین کردن مطب به وسیله مدارک قاب شده ، گواهی نامه ودستاوردهای پزشکی یک روش بسیار قوی برای بدست آوردن اعتماد و احترام بیماران توسط پزشک می باشد. یک روش دیگر برای ایجاد ارتباط و رابطه شخصی  با بیماران گذاشتن یک تابلوی اعلانات شامل عکسهای خانوادگی، عکس تعطیلات مسافرتی ، پیام های تشکر ، ...از طرف بیماران می باشد.

4-     رنگها و اسباب: وسایلی را نظر رنگ بندی و طرح انتخاب کنید که باعث ایجاد حس آرامش و راحتی گردند.شاید دلتان بخواهد در آینده دلایل ارتباط رنگ و حس را جستجو کنید . برای مثال ثابت کرده اند که  آبی روشن اگر بعنوان رنگ پایه اتاق انتخاب گردد می تواند تاثیر آرامبخشی داشته باشد .چرا که باعث کاهش فشار خون، جریان قلب و تنفس می گردد. در سویی دیگر آبی تیره تاثیرات بالعکس دارد.مشخص شده است  آبی تیره باعث بازگردانی ناراحتی ها و احساسات غمگین می گردد.

5-     گیاهان می توانند با اضافه شدن به محیط ،سالن انتظار را زیباتر و لذت بخش تر کنند. مطالعات نشان داده است که گیاهان می توانند باعث ایجاد حس سرزندگی و امنیت گردند. سلامتی و ظاهر یک گیاه می تواند نشان دهنده توجه پزشک یا تیم پزشکی موجود در آن فضا باشد.وقتی مریض یک گیاه سالم و رو به رشد می بیند این پیغام را دریافت می کند که دکتر شان براستی توجه می کند.

6-     نیازها و راحتی مریض را هنگام دکور کردن مطب یک پزشک همواره در نظر داشته باشید . یک جالباسی بگذارید و مطمئن باشید که دستمال کاغذی در جای جای اتاق انتظار موجود است .دسترسی به  آب آشانیدنی یا آب سرد کن می تواند یک نکتع بسیار مهم در سالن انتظار باشد. تعدادی زیادی وسایل سرگرم کننده و بروز مانند مجلات و کتاب تهیه کنید.

7-     اخرین نکته که مسئله کم اهمیت نیز نیست سلامتی مریض است که یک موضوع مهم برای کسی که مطب را دکور می کند می باشد.چون اتاق انتظار می تواند محل رشد هزاران نوع جرم و میکروب افراد مریض باشد وسایل و مبلمانی برای بیماران انتخاب کنید که براحتی قابلیت تمیز شدن و ضد عفونی شدن باشند .بطری ضد عفونی کننده دست روی پیشخوان و میز اتاق انتظار فراموش نشود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد