پوشش سلولزی و رنگ آمیزی ساختمان

تولید و اجرای پوشش سلولزی داخل ساختمان رنگ چرم و مولتی کالر

پوشش سلولزی و رنگ آمیزی ساختمان

تولید و اجرای پوشش سلولزی داخل ساختمان رنگ چرم و مولتی کالر

نصب پوشش سلولزی

پوشش سلولزی

امروزه شرکت های بسیاری تولید  کننده پوششهای الیافی سلولوزی وابریشمی هستند

بنا بر این در انتخاب  طرح اولیه  و رنگ شما عزیزان  مشکلی ندارید و با کادر مجرب ما  اجرای طراحی شده  با توجه به ساختمان شما را خاهید داشت

پوشش های سلولزی اهواز : با هدف خدمت رسانی به صنعت ساختمان و کمک به رشد و ارتقاء کیفیت در بنا ایجاد گردیده است رنگ سلولزی جزء دسته پوششهایی میباشد که از مواد سلولزی تشکیل شده و نقش پر کنندگی بر روی سطح را دارد و اما اگر به عنوان فیبر تلقی گردد در دسته رنگهای امولوسیونی قرار می گردد که از گروه رنگهای پایه آبی محسوب میشوند. رنگ سلولزی جایگزین مناسب برای سفید کاری ، نقاشی و کاغذ دیواری است و مزین کننده آرک ،اپن و ابزار زنیهای سقف می باشد که با قابلیت اجرا بروی سطوح مختلف اعم از گچ و خاک،سیمان،گچ،شیشه،چوب و...باعث کاهش هزینه های ساختمان می شود. رنگ سلولزی باسطحی زیبا وقابلیت اجرا در طرحها و شکلهای مختلف در مکانهای تجاری، مسکونی ،اداری ومراکز تفریحی ورزشی و....قابل اجرا بوده و آرام بخش محیط میباشد. به طور کلی رنگ سلولزی حاصل تکنولوژی نوین جهت پوشش داخلی ساختمان می باشد. ****مزایای پوششهای سلولزی : طول عمر بالا پوشاننده ترکها و عیوب زیر کار کاهش قابل توجه مصرف انرژی نوع نامحدود رنگی و قابلیت ترمیم *نداشتن بو ومواد فرار در حین و بعد از اجرا کاهش رفلکس صدا وعایق صوت خاصییت آنتی استاتییک (گرد وغبارومولکولهای سوخته هوا را به خود جذب نمی کند) قیمت پوشش های الیافی(بلکا) پوشش های الیافی(بلکا)

-تنوع نا محدود در رنــــگ 

- عایق گـــرما . سرما . صوت . رطوبت

- کاهش بازتاب نور

- فیلتر بـــــو

- مقاومت در برابر ضربـه

- مقاومت در برابر آتش و شعله ور نشدن

- قابلیت ترمیــم به سادگی

- قابل طراحی در اشـکال مختـلف

- طول عمــر بالا

- بدون بـو و حساسیت( زمان اجرا و بعد از آن )

- ایجاد آرامـش محیطـی

- بی نیاز از زیر سـازی

- پوشش عیوب زیر کار وجلوگیری ازترک خوردگی دیوار

- قابلیت چسبندگی به کلیه سطوح - انعطاف پذیری بالا

- قابلیت شستشو بر اساس دستورالعمل اجرائی

- کاملا از جنس سلولز و سازگار با طبیعت

نصب و اجرای یک روزه


دفتر تزئینات گلستان با پروانه کسب رسمی و دولتی 37 ساله

بازدید رایگان از منزل و محل شما و محاسبه متراژ واقعی

انتخاب کد رنگ بلکا از کاتالوگ های واقعی

بعد از اجرا مقداری مواد ، یک عدد ماله مخصوص و سی دی آموزشی رایگان جهت ترمیم به شما داده می شود

چگونه رنگ منزل خود را بدون بو و بدون کثیف کاری عوض کنیم!؟

چگونه با صرف هزینه و زمان کم دیوارهای منزل و یا محل کارمان را زیباتر کنیم؟

زمانی که در میهمانی هستید بلافاصله رنگ دیوارها شما را محو تماشا می کند ، رنگ دیوار عالی است! چگونه به چنین نتیجه ای می رسید؟

نمی خواهم صدای اتاق خواب و یا پذیرایی منزلمان به گوش همسایه برسد! چه کار باید بکنم؟

**************داستان واقعی *************
مردم ژاپن به علت سرمای زیاد منطقه ژاپن برای اولین بار سبوس برنج را بعد از کوبیدن با چسب ترکیب نموده و به صورت لایه‌ای روی درها می‌مالیدند که از آن به عنوان عایقی در برابر سرما استفاده می‌کردند.
بعدها این پوشش شکل کامل‌تری گرفت و در اروپا استفاده شد و به جای سبوس و ساقه برنج از مواد دیگری استفاده شد. یعنی ماده اولیه سلولز بود و افزودنی‌های فراوانی به آن اضافه شد که تنوع این محصول را بسیار زیاد نمود و کم‌کم به صورت یک پوشش شناخته شده در آمد که در تمام دنیا کاربرد دارد.

تذکر 1 :بلکا بر روی سطوح گوناگون (رنگ روغنی ، رنگ پلاستیک ، سیمان ، گچ ، گچ و خاک ، شیشه ، چوب ، فلز و ...) قابل اجرا می باشد.

تذکر 2 اگر سطح زیر کار ، رنگ پلاستیک ، چوب ، فلز و یا گچ کشته باشد باید قبل از اجرای بلکا ، روی سطح را با رزین یا حتی با رنگ روغنی رقیق شده پوشانده ، پس از خشک شدن کامل آن ، شروع به اجرای بلکا نمایید.